Quick update - Reisverslag uit Perth, Australië van Niels Weerdenburg - WaarBenJij.nu Quick update - Reisverslag uit Perth, Australië van Niels Weerdenburg - WaarBenJij.nu

Quick update

Door: Nielsje wa

Blijf op de hoogte en volg Niels

21 September 2014 | Australië, Perth

Een korte update van alles. Veel gebeurt, helemaal vergeten t dagboek bij te houden, en i don't really feel like typing right now. Maar goed, hard gewerkt veel gedaan, eigenlijk alles wel goed en leuk. Nog steeds veel met up en downs wel. Maar meer ups als downs wel, so thats good! Ik heb nog steeds geen vast huis, dus ben eigenlijk beetje zwervende:P ga van hostel naar hostel, en soms een nachtje tussendoor in me oude vertrouwde huisje. Dat hostel-life is wel heel wisselend. Toen ik met een vriend door Europa aan het reizen was waren de meeste mensen soló of een stelletje dus was het makkelijk mensen te leren kennen. Hostels waar ik nu kom is 70% frans 25% Duits , 4% chinees en 1% nederlands incl. mij. En u know french ppl, weigeren engels te praten. En tussen jou en mij, mais je déteste les francais. De 1e avond een in een hostel viel dus ook wel super erg tegen. Moeilijk contact maken met andere omdat het groepjes waren en ja, je voelt je dan gewoon weer rot en eenzaam en alles. Maar die avond met paar mensen van thuis geskyped (thx guys) voor wat opbeurende woordjes, dus dag daarna weer met opgeheven hoofd terug en gewoon ervoor gaan. Toen wel leuke mensen, leuke dingen mee gedaan dus dat is weer dikke prima allemaal. Zit nu weer een avondje in me oude huis, iedereen is thuis, net pizza besteld, drank gehaald en ze zijn zo lief me op een taxi te trakteren naar me nieuwe hostel voor vanavond. Ontzettend slecht hostel trouwens. Op tripadvisor de slechtste van perth, dus dat word gewoon insecten verdelgen, op me backpack slapen en even doorbijten totdat morgen om 6u de wekker gaat voor de reis:D we gaan met een groep mensen van mij leeftijd dus een adventure trip maken van perth naar exmouth met elke dag een tussenstop waar je slaapt en allerlei leuke dingen doet. Teveel op (nu) op te noemen. Dus leuke vakantie even tussendoor en weer nieuwe mensen ontmoeten. Even alle stress van werk, school en huis achter me laten en gewoon optimaal genieten. heb veel foto's maar maar een streepje signaal voor wifi, dus helaaas, next time komen de kangaroo foto's:) Over and out.

  • 22 September 2014 - 02:23

    Sjors:

    Om te beginnen, Gefeliciteerd! Succes met je trip en ben benieuwd naar je foto's. Maak er een mooie tijd van maar dat zal vast goed komen. Enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

under construction

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 6062

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Australia

Landen bezocht: